Învață gratuit bazele marketingului digital în doar 4 ore pe „Dreamclass” și află cum poți atrage mai mulți clienți în afacerea ta

Mediul online a devenit un element esențial în viețile noastre, mai ales în domeniul de afaceri. Calea către consumatori devine tot mai provocatoare pentru proprietarele/ii de afaceri. Acum antreprenorii și antreprenoarele au posibilitate să învețe gratuit, prin intermediul unui masterclass online despre marketing digital pe platforma „Dreamclass” și să crească vânzările online.

Comportamentul online al clienților și cum intervine afacerea pentru a influența decizia lor de cumpărare, este doar unul din subiectele masterclass-ului pe „Marketing Digital pentru IMM” de pe plaforma online platforma „Dreamclass

Într-o scurtă perioadă de timp vei ști cum să faci un plan de marketing și comercial, cum să setezi campanii de marketing, branding, ce canale de comunicare există și care sunt cele mai eficiente pentru tine. La fel, în cadrul cursului vei afla despre Social Media Marketing și despre instrumente de automatizare. Combinația dintre practica de business, teoria de marketing și psihologia consumatorului în acest masterclass te vor ajuta să-ți crești vânzările online.

Care este conținutul masterclass-ului?

  • Crearea planului de marketing;
  • Strategie de marketing;
  • Tehnici de analiză a clientului și a pieții;
  • Cum promovezi un produs online;
  • Lansarea și optimizarea campaniilor de marketing;
  • Instrumente de lansare de ads (publicitate);
  • Cum analizezi concurenții.

Masterclass-ul este creat de expertele Nadya Bîrcă și Elena Oprea

Nadya Bîrcă – expertă la nivel internațional în e-commerce & digital marketing. După o experiență în echipa de PR în compania Moldcell și o diploma de master de la Universitatea din Birmingham, Nadya a urmat o carieră de peste 10 ani în domeniul de marketing digital din UK aducând profit din bugetele de marketing în sumă de peste £900 milioane de lire anual și conducând echipe de marketing ale unora dintre cele mai renumite mărci britanice: New Look, TalkTalk, Argos etc. 

Co-fondatoare a agenției Londoneze STEPP Digital, Nadya a ajutat lansarea online a start-up-urilor din domeniul de Wellness, Beauty & Fashion precum: LumityLife, Foga.co etc. Momentan Nadya activează și în calitate de Career Mentor al Universității din Birmingham și pregătește un set de cursuri dedicate tinerilor din Moldova și România interesați să urmeze o carieră în marketing digital. Recent Nadya a lansat un podcast dedicat tinerilor antreprenori “Which App for Business”. 

Elena Oprea – este în prezent cofondatoare la Gamma, un startup în fază inițială care ajută persoanele să-și găsească consultanți fiscali de top, într-un mod rapid, fiabil și confidențial. Ea a lucrat anterior ca manager de departament în startup-ul innovify.com – studio de produse digitale cu sediul la Londra, cu o experiență de invidiat în lansarea de startup-uri, precum payzilch.com (evaluat la £500M+), gener8ads.com (evaluat la £10M+), landbay.co.uk (a obtinut investitii de £1.7B) și multe altele. 

În ultimii 4 ani, Elena a fost un mentoră pentru startup-uri în stadii incipiente în mai multe acceleratoare, inclusiv CIEE eLab (Marea Britanie), Dreamups (Moldova) și Flat6Labs (Egipt). Elena are o licență in Marketing la Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași și o licență în Drept la Universitatea de Stat din Moldova.

Pentru a avea acces la conținut utilizatorii trebuie să se înscrie pe platformă și să creeze un cont. Ulterior, după ce profilul este creat, va fi ales unul sau mai multe masterclass-uri de care este interesată persoana și îl poate începe imediat.

Platforma „Dreamclass” este dezvoltată cu suportul People in Need Moldova, iar grantul este oferit în cadrul proiectului „Parteneriatul Estic – Programul de solidaritate împotriva COVID-19”, finanțat de Uniunea Europeană în Republica Moldova. 

Partenerul general al acceleratorului de inovații și antreprenoriat „Dreamups” este Orange Systems.

***

Acest material a fost produs cu suportul financiar al Uniunii Europene. Conținutul acestuia reprezintă responsabilitatea exclusivă a proiectului „Parteneriatul Estic – Programul de solidaritate împotriva COVID-19”, finanțat de Uniunea Europeană. Conținutul materialului aparține autorilor și nu reflectă în mod neapărat viziunea Uniunii Europene.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *